Smart Things - czyli jak marketing skorzysta na inteligentnych rozwiązaniach
Personalizacja przekazów marketingowych z roku na rok jest bardziej zaawansowana. Marketerzy prześcigają się w poszukiwaniu zestawów narzędzi, które umożliwiają precyzyjne targetowanie treści. Klienci natomiast, coraz bardziej przyzwyczajeni do tego, że treści są filtrowane na podstawie ich deklaracji i zachowań, są coraz bardziej wymagający, odnaleźli sposoby na odrzucanie niechcianych treści i bezwzględnie traktują marki, które popełniają błędy, co jest szczególnie widoczne w komunikacji B2C.
W efekcie cały rynek zmienia się i uczy. Za pomocą najnowszych technologii marketerzy muszą zgłębiać, w jaki sposób docierać do klienta, jak reagować odpowiednią formą, przekazem na coraz dojrzalsze potrzeby odbiorcy w odpowiednim czasie i miejscu. Ciągłym wyzwaniem jest wyznaczenie balansu pomiędzy użytecznością narzędzi smart i intuicyjnością ich zastosowania. Uchwycenie idealnych proporcji w tej symbiozie powinno przełożyć się na sukces całego rozwiązania. C.d.:
http://marketerplus.pl/teksty/artykuly/smart-things-marketing-skorzysta-inteligentnych-rozwiazaniach/
Artykuł dostępny też w druku
Autor: Karolina Janik
Zobacz tutaj