Zarządzanie kryzysowe

Kryzys to ryzyko dla biznesu. Przygotujemy Cię, przeprowadzimy symulacje, przeszkolimy, będziemy czuwać!

Kryzys medialny generuje ogromny stres i niemałe koszty. Minimalizuj ryzyko kryzysu dobrym PRzygotowaniem!

Strategia komunikacji kryzysowej.

Może być krótka, byle była treściwa! Omówienie kluczowych założeń działania w kryzysie da Ci pewność, że nie zrobisz błędu.

Wzory oświadczeń i check listy.

Można się przygotować do kryzysu. Posiadać wzory oświadczeń na najbardziej prawdopodobne sytuacje kryzysowe.

Doradztwo kryzysowe 24/7.

Kryzys nie wybiera dnia ani godziny. Wykupując standby kryzysowy możesz dzwonić do opiekuna o każdej porze dnia i nocy. Odbierzemy!

Oświadczenia przed kamerą.

Mózg i ciało szaleją w przypływie adrenaliny. A Ty stajesz przed kamerą bronić dobrego imienia firmy. Stres? Napisz, a pomożemy!

Czym jest plan komunikacji kryzysowej?

To plan awaryjny zawierający środki zapobiegawcze do przygotowania się do nieprzewidzianych sytuacji kryzysowych.

Jaka jest zasada efektywnej komunikacji kryzysowej?

Przykładem jest zasada 5P – Przeproś, Przygotuj się, Przeciwdziałaj, Popraw się, Powetuj straty.

Jakie są etapy sytuacji kryzysowej?

Fazy cyklu kryzysowego obejmują: symptomy kryzysu (oznaki, przejawy kryzysu), eskalację kończąca się przesileniem. Każdy kryzys kiedyś mija.

Czy content marketing jest pomocny w kryzysie?

Znamy przykłady, gdzie firmy ciekawym contentem obróciły kryzys w sytuację pozytywną.

Kto powinien wystąpić przed kamerą w kryzysie?

Z zasady prezes zarządu powinien być w kryzysie chroniony. Niezbędny jest jego głos, gdy inne kanały zawiodły.

Jakie są źródła informacji o kryzysie w firmie?

Media społecznościowe, pracownicy, klienci, publikacje w mediach – sporo tego! Kontroluj przekaz i każdą wzmiankę o Twojej marce!

a red and black logo with the words killkillers academy

Realizuj cele biznesowe. Korzystaj z wiedzy praktyków.

Kto się nie szkoli, ten się cofa! Dołącz do setek zadowolonych kursantów Skillers Academy!

Symulacje zachowania zespołu w sytuacji kryzysowych są bezcenne! Ćwiczenie procedur usprawnia proces i łamie krzywą wznoszącą kryzysu medialnego.

Świat stanął na głowie, pożar wokoło, a media dzwonią lub pytają na terenie Twojej firmy o komentarz pracowników? Zarząd nie wie, co mówić w mediach, a Ty na szybko konstuujesz oświadczenie? A może powinieneś milczeć? Prawnik jest na urlopie, a Ty o tym nie wiedziałeś? PRzygotuj procedury, a kryzys nie wyrządzi dotkliwej krzywdy Twojej marce.

Gry symulacyjne kryzysowe.

Zamów grę symulacyjną dla Twojego zespołu, dopasowaną do Waszej specyfiki. Przećwiczymy proces działania w kryzysie!

Wystąpienia przed kamerą.

Lęk przed wystąpieniami publicznymi to glassofobia. Znamy triki, jak panować nad ciałem i umysłem w trudnym wystąpieniu!

Schemat działania kryzysowego.

Schemat to poukładane etapy działania z nr. telefonów, linkami do oświadczeń. Zajmuje jedną stronę A4, aby mieć go pod ręką.

Realizuj cele biznesowe. Korzystaj z wiedzy PRaktyków.

Śledzimy wydarzenia na świecie i trendy i lubimy dzielić się wiedzą ekspercką! Zobacz nasze opinie, wnioski oraz materiały, które dla przygotowaliśmy. Inspiruj się i korzystaj! 

Umów się na konsultacje

Nie czekaj, aż konkurencja Cię przegoni! Nasz zespół doradzi, poprowadzi i zrealizuje działania PR