PR Korporacyjny
Odciążymy Cię z bieżących obowiązków, a także doradzimy, jak komunikować ważne projekty w Twojej firmie.
Komunikacja w firmie jest zawsze. Pytanie jaka. Firma działa dobrze, gdy ma obiektywnie dobrą komunikację, pielęgnuje ją i usprawnia.
Gdy ludzie lepiej się komunikują, rośnie skuteczność każdej godziny pracy, a więc korzyści dla firmy!
Budujemy strategie PR 360 uwzględniające koncepcję kreatywną, storytelling marki, dopasowujemy kanały komunikacji do odbiorców.
Potencjalny, tlący się lub trwający kryzys wizerunkowy to zagrożenie dla wizerunku i przyszłości firmy.
Materiały dla mediów, wystąpienia medialne w czasie pokoju lub kryzysu, prawo prasowe i nowoczesne narzędzia – zaprojektujemy i wdrożymy!
Komunikacja to stały element pracy managera C-level. Dobra komunikacja buduje autorytet i zapobiega rotacji kluczowych pracowników.
Czas audytu zależy od metodologii oraz liczby kanałów do oceny. Zwykle jest to od 2 do 6 tygodni. Audyt zawiera też rekomendacje.
Obserwacja pojawiających się pretekstów komunikacyjnych i dopasowanie do zainteresowań mediów to szansa na publikację.
Tak, potrzebujesz Personal PR. Mamy obszerne bazy mediów pełne aktywnych kontaktów do dziennikarzy i wiemy, jak rozmawiać z mediami.
Zrelaksuj i rozgrzej ciało, wyćwicz umysł i zapanuj nad emocjami. Skuteczna komunikacja lidera, to lepsza komunikacja korporacyjna.
Wzmianki w mediach społecznościowych, negatywna opinia w internecie, niemiłe odejście pracownika, awaria na produkcji. Nie czekaj!
Brak komunikacji zarządu i managerów z zespołem to częsty błąd w komunikacji korporacyjnej. Buduj małymi krokami i kaskadowo.
Realizuj cele biznesowe. Korzystaj z wiedzy praktyków.
Kto się nie szkoli, ten się cofa! Dołącz do setek zadowolonych kursantów Skillers Academy!
Zespół firmy buduje jej wizerunek – poprzez maile, telefony, słowność, punktualność, inne wartości. Czy u Ciebie to działa?
Komunikacja korporacyjna to połączenie narzędzi dopasowanych do potrzeb zespołu i jego struktury. Nie musi być wiele narzędzi, aby zespół czuł się doinformowany, wiedział, jakie decyzje może podejmować, jak je komunikować i sprawnie działał na zewnątrz.
Warsztat strategiczny.
Analizujemy opinię o firmie wśród interesariuszy, dokumenty, przekazy medialne, aby podczas warsztatu wypracować założenia PR.
Pozycjonowanie ekspertów.
PRaktyczna mapa tematów, pretekstów komunikacyjnych i eventów ułożona w harmonogram to gotowy plan na budowanie marki osobistej.
Content marketing.
Skuteczna komunikacja korporacyjna to dobre i spójne wizualnie i merytorycznie materiały. Opracowujemy materiały dla zarządu, sprzedaży, HR.
Realizuj cele biznesowe. Korzystaj z wiedzy PRaktyków.
Śledzimy wydarzenia na świecie i trendy i lubimy dzielić się wiedzą ekspercką! Zobacz nasze opinie, wnioski oraz materiały, które dla przygotowaliśmy. Inspiruj się i korzystaj!
Umów się na konsultacje
Nie czekaj, aż konkurencja Cię przegoni! Nasz zespół doradzi, poprowadzi i zrealizuje działania PR