Kampanie PR

Twoja marka chce zabrać głos w ważnej sprawie? Zgłoś się po koncepcję kreatywną i realizację kampanii.  

Kampania PR to zestaw planowych, spójnych i kompleksowych działań komunikacyjnych, których celem jest budowanie, utrzymywanie lub zmiana wizerunku firmy.

Cele kampanii PR.

Budowanie pozytywnego wizerunku, zwiększanie świadomości marki, budowanie zaufania, zarządzanie kryzysowe, a nawet wspieranie sprzedaży.

Pomysł na kampanię PR.

Musi być ciekawie, w oparciu o dane liczbowe, poruszać musi ważny temat czy zjawisko. Nieoczywiste, wnoszące, edukacyjno-informacyjne.

Mechanika kampanii PR.

Kampania PR to szereg zazębiających się działań, które w zależności od budżetu i celu wzbudzają zainteresowanie i pozyskują leady.

Narzędzia w kampanii PR.

Sercem kampanii PR jest zwykle landing page, do którego prowadzą publikacje w mediach, social media, reklamy, influencerzy.

Jak znaleźć pomysł na kampanię PR?

Popatrz na swoich klientów i ich problemy. Zastanów się, czy masz rozwiązanie, w czym możesz pomóc? 

Czy kampania PR jest droga? 

Kampania jest dopasowana do Twoich potrzeb. Może "kosztować" przygotowanie danych z Twojej firmy i opracowanie ich przez naszą agencję.

Filary dobrej kampani PR?

Nie możesz przekazu opierać na przekonaniach, bo żyjesz w bańce. Aby kampania odniosła sukces trzeba odpowiadać na realne obawy i potrzeby.

Jakie są kluczowe KPI kampanii PR?

Cele możesz mierzyć liczbą, zasięgiem publikacji, tonem przekazu, liczbą interakcji, ruchem na landing page, wskaźnikiem konwersji, AVE.

Ile powinna trwać kampania PR? 

Każda kampania powinna mieć jasno określony harmonogram i deadline, a jej efektywność należy mierzyć przez cały okres realizacji.

Czy każda kampania musi mieć Call-To-Action?

Musisz mieć cel i wiedzieć, jakie zachowanie użytkownika chcesz osiągnąć kampanią. Dobrze, jeżeli kampania ma CTA.

a red and black logo with the words killkillers academy

Realizuj cele biznesowe. Korzystaj z wiedzy praktyków.

Kto się nie szkoli, ten się cofa! Dołącz do setek zadowolonych kursantów Skillers Academy!

Kampania PR wspiera sprzedaż, bo generuje zainteresowanie danymi Twojej firmy, budzi emocje i buduje skojarzenia!

Efekty kampanii PR są długofalowe. Konsument zaczyna kojarzyć Cię z raportem, publikacją, tematem, a o to przecież chodzi! Różnorodność narzędzi i kanałów dystrubucji kampanii to wielka siła zwracająca uwagę na Twoje usługi i produkty.

Warsztat strategii PR.

Wypracujemy pomysł i zgodzimy się, skąd wziąć dane, które przyciągną uwagę klientów. Zaprojektujemy model komunikacji i wycenimy działania.

Harmonogram kampanii PR.

Obroni się dobry i szczegółowy harmonogram działań PR. Musi być czas na planowanie, przygotowania, egzekucję oraz podsumowania i wnioski.

Koordynacja kampanii PR.

Kampania PR wymaga dyscypliny organizacyjnej i wykonawczej. Przygotowania do poszczególnych działań muszą być spójne, na czas i bez błędów.

Realizuj cele biznesowe. Korzystaj z wiedzy PRaktyków.

Śledzimy wydarzenia na świecie i trendy i lubimy dzielić się wiedzą ekspercką! Zobacz nasze opinie, wnioski oraz materiały, które dla przygotowaliśmy. Inspiruj się i korzystaj! 

Umów się na konsultacje

Nie czekaj, aż konkurencja Cię przegoni! Nasz zespół doradzi, poprowadzi i zrealizuje działania PR