Kampanie PR
Twoja marka chce zabrać głos w ważnej sprawie? Zgłoś się po koncepcję kreatywną i realizację kampanii.
Kampania PR to zestaw planowych, spójnych i kompleksowych działań komunikacyjnych, których celem jest budowanie, utrzymywanie lub zmiana wizerunku firmy.
Budowanie pozytywnego wizerunku, zwiększanie świadomości marki, budowanie zaufania, zarządzanie kryzysowe, a nawet wspieranie sprzedaży.
Musi być ciekawie, w oparciu o dane liczbowe, poruszać musi ważny temat czy zjawisko. Nieoczywiste, wnoszące, edukacyjno-informacyjne.
Kampania PR to szereg zazębiających się działań, które w zależności od budżetu i celu wzbudzają zainteresowanie i pozyskują leady.
Sercem kampanii PR jest zwykle landing page, do którego prowadzą publikacje w mediach, social media, reklamy, influencerzy.
Popatrz na swoich klientów i ich problemy. Zastanów się, czy masz rozwiązanie, w czym możesz pomóc?
Kampania jest dopasowana do Twoich potrzeb. Może "kosztować" przygotowanie danych z Twojej firmy i opracowanie ich przez naszą agencję.
Nie możesz przekazu opierać na przekonaniach, bo żyjesz w bańce. Aby kampania odniosła sukces trzeba odpowiadać na realne obawy i potrzeby.
Cele możesz mierzyć liczbą, zasięgiem publikacji, tonem przekazu, liczbą interakcji, ruchem na landing page, wskaźnikiem konwersji, AVE.
Każda kampania powinna mieć jasno określony harmonogram i deadline, a jej efektywność należy mierzyć przez cały okres realizacji.
Musisz mieć cel i wiedzieć, jakie zachowanie użytkownika chcesz osiągnąć kampanią. Dobrze, jeżeli kampania ma CTA.
Realizuj cele biznesowe. Korzystaj z wiedzy praktyków.
Kto się nie szkoli, ten się cofa! Dołącz do setek zadowolonych kursantów Skillers Academy!
Kampania PR wspiera sprzedaż, bo generuje zainteresowanie danymi Twojej firmy, budzi emocje i buduje skojarzenia!
Efekty kampanii PR są długofalowe. Konsument zaczyna kojarzyć Cię z raportem, publikacją, tematem, a o to przecież chodzi! Różnorodność narzędzi i kanałów dystrubucji kampanii to wielka siła zwracająca uwagę na Twoje usługi i produkty.
Warsztat strategii PR.
Wypracujemy pomysł i zgodzimy się, skąd wziąć dane, które przyciągną uwagę klientów. Zaprojektujemy model komunikacji i wycenimy działania.
Harmonogram kampanii PR.
Obroni się dobry i szczegółowy harmonogram działań PR. Musi być czas na planowanie, przygotowania, egzekucję oraz podsumowania i wnioski.
Koordynacja kampanii PR.
Kampania PR wymaga dyscypliny organizacyjnej i wykonawczej. Przygotowania do poszczególnych działań muszą być spójne, na czas i bez błędów.
Realizuj cele biznesowe. Korzystaj z wiedzy PRaktyków.
Śledzimy wydarzenia na świecie i trendy i lubimy dzielić się wiedzą ekspercką! Zobacz nasze opinie, wnioski oraz materiały, które dla przygotowaliśmy. Inspiruj się i korzystaj!
Umów się na konsultacje
Nie czekaj, aż konkurencja Cię przegoni! Nasz zespół doradzi, poprowadzi i zrealizuje działania PR