Influencer Marketing

Wykorzytaj influencerów do generowania ruchu, a efekt współprac podziwiaj na słupkach sprzedaży!

Szacuje się, że globalny rynek influencer marketingu osiągnie wycenę 198,3 mld USD do roku 2032! Idź z trendem.  

Wybór influencera do współpracy.

Dobry mix influencerów to Twój przepis na sprzedażowy sukces. Powiedz, jaki masz cel, my przygotujemy plan.

Analiza wizerunku influencera.

Mamy narzędzia, aby szybko wskazać Ci dokładnie sprawdzonych twórców.

Nadzór nad współpracą.

Umowa z influencerem to podstawa. Dopilnujemy zobowiązań, jakości oraz terminów. Zyskasz czas i pieniądze.

Analityka i raportowanie efektów.

Efekty opieramy na danych. Analizowanie efektów współpracy z influencerami pokazujemy na liczbach.

Jak wybrać influencerów do współpracy?

Na pewno – rozważnie. Zadbaj o bezpieczeństwo marki i unikaj kryzysu!

Ile kosztuje współpraca z influencerem?

Koszt współpracy zależy od zasięgów, branży oraz świadczeń do realizacji.

Czy trzeba mieć umowę z influencerem?

Umowa z influencerem to gwarancja udanej współpracy. Umowa to must have!

Kampania z influencerami – czy dla mnie?

Każda marka może nawiązać współpracę influencerską. Musisz jednak znać swoje cele i dobrze to zaplanować.

O czym musisz pamiętać za influencera?

Twórcy to często artystyczne dusze, więc dobrze, aby ktoś czuwał nad realizacją dat oraz detali zawartych w umowie współpracy.

Jak zacząć współpracę z influencerami?

Przygotuj brief i sprawdź dopasowanie influencera. Potem spytaj, czy współpraca jest możliwa i na jakich warunkach.

a red and black logo with the words killkillers academy

Realizuj cele biznesowe. Korzystaj z wiedzy praktyków.

Kto się nie szkoli, ten się cofa! Dołącz do setek zadowolonych kursantów Skillers Academy!

Korzyści z influencer marketingu jest wiele: wiarygodność, zasięgi, bezpośredni kontakt marki z konsumentem i wzrost sprzedaży.

O Twojej marce mogą mówić celebryci, blogerzy, vlogerzy, youtuberzy czy streamerzy. Długotrwała współpraca, czy jeden konkurs lub recenzja produktu? Indywidualne określenie zasad współpracy to klucz do sukcesu we współpracy z influencerem!

Instagram.

Medium lifestylu, gdzie influencerzy publikują jakościowe materiały. Stories, rolki, opinie. Dołącz do rozmowy!

TikTok.

Nie musisz kochać – musisz znać. Tik Tok to miejsce rozmów marki z odbiorcą. Lifestyle, edukacja, ekspozycja.

YouTube.

Doskonałe pozycjonowanie i wielu twórców do wyboru. Zaproś do współpracy influencerów, którzy docierają nawet do niszowych grup.  

Realizuj cele biznesowe. Korzystaj z wiedzy PRaktyków.

Śledzimy wydarzenia na świecie i trendy i lubimy dzielić się wiedzą ekspercką! Zobacz nasze opinie, wnioski oraz materiały, które dla przygotowaliśmy. Inspiruj się i korzystaj! 

Umów się na konsultacje

Nie czekaj, aż konkurencja Cię przegoni! Nasz zespół doradzi, poprowadzi i zrealizuje działania PR