Komunikacja wewnętrzna
Udrożnij komunikację wewnętrzną, aby służyła biznesowi! Od onboardingu, przez projekty, kryzysy po wielkie sukcesy!
Pracownicy przyjmą każdą informację, a nawet jej brak. Tylko jak to świadczy o Twojej firmie? Nadaj narrację, aby ktoś nie zrobił tego za Ciebie.
Sprawdzimy, jakie nastroje panują w firmie i czego brakuje pracownikom. My pozyskamy informacje, Ty zdecydujesz, czy chcesz zmian.
Przygotujemy praktyczny dokument wprowadzający procesy i narzędzia usprawniające. Twoja komunikacja wewnętrzna nabierze rytmu i kształtu!
Inne narzędzia działają na produkcji, inne w zespole rozsianym po Polsce czy na różnych piętrach. Wszystkie jednak są skuteczne!
Komunikacja werbalna i niewerbalna managera ma znaczenie. Robimy shadowing, szkolimy, sprawdzamy, gratulujemy zmian!
Jeżeli nie zadbasz o komunikację wewnętrzną, ona i tak się obroni: plotką, nieprawdą, przekonaniem czy mylnym wyobrażeniem.
Tak, stać Cię, gdyż nie stać Cię na odejścia lub bunt pracowników. Małymi krokami rozpocznij z nami zmianę na lepsze.
Personal PR ma sprawdzone rozwiązania i obiektywnie patrzy na proces. Doradca zewnętrzny pomaga w podjęciu decyzji.
Komunikacja wewnętrzna to więcej niż EB. Jednak Employer Branding zyskał na znaczeniu, gdyż zmienia się rynek pracy.
Atrakcyjny wizerunek pracodawcy to zadanie HR. PR komunikuje go i dociera do właściwej grupy, aby uzyskać dobry odbiór.
Narzędzia komunikacji dobieramy do struktury zatrudnienia i lokacji firmy. Wdrażamy newslettery, treści do intranetu, konkursy, inne.
Realizuj cele biznesowe. Korzystaj z wiedzy praktyków.
Kto się nie szkoli, ten się cofa! Dołącz do setek zadowolonych kursantów Skillers Academy!
Komunikacja wewnętrzna musi motywować do działania i zachęcać do rozwoju w zgodzie z wartościami firmy.
Zastanów się tak sam przed sobą, czy styl i kultura komunikacji w Twoim zespole jest transparentna, konsekwentna oraz skuteczna? Czy z tego powodu warto stracić pracowników?
Newsletter wewnętrzny.
Wykorzystujemy nowoczesne narzędzia do regularnej komunikacji firmy z zespołem. Planujemy, pozyskujemy informacje, wysyłamy!
EVP.
Employee Value Proposition to fundament strategii employer brandingowej. EVP to unikalna oferta, jaką pracodawca daje pracownikom.
Działania operacyjne.
Planowanie to jedno, a prawdziwym wyzwaniem jest wykonanie i nadzór projektowy nad komunikacją wewnętrzną.
Realizuj cele biznesowe. Korzystaj z wiedzy PRaktyków.
Śledzimy wydarzenia na świecie i trendy i lubimy dzielić się wiedzą ekspercką! Zobacz nasze opinie, wnioski oraz materiały, które dla przygotowaliśmy. Inspiruj się i korzystaj!
Umów się na konsultacje
Nie czekaj, aż konkurencja Cię przegoni! Nasz zespół doradzi, poprowadzi i zrealizuje działania PR