Media Relations

Utrzymujemy bazę tysięcy aktywnych kontaktów mediowych. Osiągamy miesięcznie setki publikacji!

Ważne jest, że o Tobie napiszą, a jeszcze ważniejsze jest w jakim kontekście. Nie czekaj, buduj rozpoznawalność!

Strategia media relations.

Jakie tematy poruszać w mediach? Jak generować preteksty komunikacyjne? Kto będzie udzielał wywiadów?

Badania opinii & raporty dla mediów.

Twarde i reprezentatywne dane! Tego potrzebują media. Jak wymyślić pomysł na zabranie głosu eksperckiego, co zbadać i jak opracować?

Informacje prasowe i artykuły.

Tekst do mediów musi być dobrze napisany – merytorycznie i językowo. Do tego zrozumiale i ciekawie. Wiemy, jak to robić!

Konferencje prasowe & briefingi.

Wydarzenie dla prasy to szansa na bardzo liczne publikacje! Zaproszenie, poprowadzenie i raport z działania. To otrzymasz!

Jak zyskać zainteresowanie mediów?

Aby zyskać zainteresowanie mediów musisz mieć dobry pretekst komunikacyjny, dobry tekst i umiejętnie poprowadzić media relations!

Czy media relations wspiera sprzedaż?

Tak! Publikacje w mediach budują świadomość Twojej marki i stawiają Cię obok tematów istotnych społecznie! O to chodzi :)

Czy potrzebuję agencji do media relations?

Do relacji z mediami najlepiej wynająć agencję PR. Mamy w telefonach setki kontaktów bezpośrednich do dziennikarzy, mamy relacje.

Jak rozmawiać z dziennikarzami?

Musisz wiedzieć co chcesz przekazać, być konkretny, miły i zrozumiały, mieć ciekawy temat i rozumieć specyfikę pracy dziennikarza.

Jak tworzyć tematy i preteksty do media relations?

Dobry pretekst komunikacyjny powstaje z połączenia wiedzy o Twojej firmie i obserwacji świata zewnętrznego i wyłapania kontekstu.

Czym jest kampania media relations?

Kampania PR media relations to planowe informowanie mediów o wybranym temacie, przekazanie danych, które są nowe, wartościowe i wnoszące.

a red and black logo with the words killkillers academy

Realizuj cele biznesowe. Korzystaj z wiedzy praktyków.

Kto się nie szkoli, ten się cofa! Dołącz do setek zadowolonych kursantów Skillers Academy!

Dobre relacje z mediami to ubezpieczenie na czas kryzysu i tańszy od reklamy sposób penetracji umysłów i emocji konsumentów!

Zastanów się, które media mogłby pomóc Ci w realizacji celów biznesowych. O czym możesz mówić? Czy umiesz wystąpować przed kamerą? Czy wiesz, co robić w sytuacji kryzysowej?

Narzędzia pracy rzeczników prasowych.

Rzecznictwo prasowe zmienia się wraz z rozwojem kanałów i trendów w komunikacji. Wykorzystuj skuteczne i nowoczesne kanały!

Szkolenia z wystąpień przed kamerą.

Pokonamy wspólnie Twój stres, który widać w oczach, słychać w głosie i czuć w emocjach! Będziesz przed kamerą jak ryba w wodzie!

Narzędzia AI w PR.

AI to sprzymierzeniec działań media relations. Inspiracje, analiza danych, generowanie pomysłów i contentu. Chętnie Ci o tym opowiemy.

Realizuj cele biznesowe. Korzystaj z wiedzy PRaktyków.

Śledzimy wydarzenia na świecie i trendy i lubimy dzielić się wiedzą ekspercką! Zobacz nasze opinie, wnioski oraz materiały, które dla przygotowaliśmy. Inspiruj się i korzystaj! 

Umów się na konsultacje

Nie czekaj, aż konkurencja Cię przegoni! Nasz zespół doradzi, poprowadzi i zrealizuje działania PR