Autor/ka:
Dział PR Personal PR
Data dodania:
24.10.2025
.jpeg)
Konferencja Polskie Porty 2030, Międzynarodowe Targi Morskie i Militarne BALTEXPO oraz Forum Gospodarki Morskiej to jedne z tych wydarzeń w Trójmieście, na których nie mogło zabraknąć zespołu Personal PR!
Nasi klienci z branż: stoczniowej, morskiej, budowlanej i militarnej występowali w panelach tematycznych, odbierali nagrody i byli obecni na firmowych stoiskach. W eventach uczestniczyliśmy w połączonym zespole Działów Social Media i PR, by relacjonować wydarzenia w formie nowoczesnych rolek, zadbać o obecność naszych klientów w mediach oraz budować dobre relacje i zdobywać aktualną wiedzę.
Dzięki temu, że jesteśmy obecni na kluczowych dla naszych partnerów wydarzeniach, jeszcze lepiej wspieramy klientów w codziennych działaniach. Udział w konferencjach daje nam doskonały zastrzyk najbardziej aktualnych informacji o wyzwaniach, sukcesach i planach sektora.
Dostrzegamy intensywny rozwój branż związanych z przemysłem morskim i bezpieczeństwem na Bałtyku. Widzimy, jak szybko rosną potrzeby w zakresie komunikacji i PR. Coraz większe projekty i przełomowe przedsięwzięcia polskich firm domagają się rozgłosu, działań edukacyjnych i społecznych oraz dbania o dobre relacje ze wszystkim interesariuszami. Dbamy o to, aby głos naszych klientów i ich perspektywa były obecne w przestrzeni medialnej.
Świeża wiedza i nowe znajomości z wydarzeń to nie wszystko. Trzeba zadbać o odpowiednią widoczność w sieci. Rolki to świetna forma relacjonowania eventów, konferencji czy briefingów – nie tylko na Facebooku i Instagramie, lecz także w portalu LinkedIn. Na tej biznesowej platformie bardzo dobrze sprawdzają się przyciągające uwagę, świeże formaty.
Dzięki dynamicznej formie i mnogości ujęć możemy przedstawiać ważne wydarzenia z różnych perspektyw – ze sceny głównej i zza kulis. To jeden z najlepszych sposobów na budowanie wizerunku ekspertów i wzrost rozpoznawalności marki, a także skuteczne narzędzie employer brandingowe.
Każde wydarzenie to z jednej strony nowo zdobyta wiedza, a z drugiej – szansa na podzielenie się nią z szerszą grupą odbiorców. Naszym zadaniem jest wspieranie klientów w budowaniu silnej obecności w branży morskiej, z wykorzystaniem najnowszych narzędzi i form komunikacji.