News
Relacje z mediami dla FRoSTA

Relacje z mediami dla FRoSTA

Podziel się tym artykułem:
Skopiowano link do schowka!

Smaczna, prosta i widoczna

Producent mrożonek Frosta, powierza obsługę elementów komunikacji korporacyjnej oraz relacji z otoczeniem zewnętrznym agencji komunikacji zintegrowanej, Personal PR.

PR produktowy

Najwyższej jakości produkty mrożone zasługują na ekspozycję w mediach. Dzięki bliskiej współpracy z klientem prowadzimy skuteczne działania z mediami, gdzie cieszą nie tylko publikacje, ale też pozytywne opinie redakcji na temat smaku i jakości FRoSTA.

Współpraca obejmuje zakres profesjonalnego wsparcia w zarządzaniu komunikacją korporacyjną oraz nadzorowania komunikacji z interesariuszami B2C. Za działania po stronie agencji odpowiadają działy media relations oraz social media.

Komunikacja zintegrowana

Dobra komunikacja to klucz do pozytywnych relacji w środowisku biznesowym. Dzięki przemyślanym i odpowiednim działaniom jesteśmy w stanie zapewnić ciągłość prawidłowego obiegu informacji w otoczeniu marki FRoSTA. Jestem przekonana, że nasza współpraca przełoży się na pozytywne doświadczenia komunikacyjne dla interesariuszy naszego klienta – mówi Karolina Janik, CEO Personal PR.

PR różnymi kanałami

Działania PR dla FRoSTA pozwolą zintensyfikować i usprawnić dialog z klientami na różnych etapach procesu zakupowego, co sprawia, że marka jest bliżej swoich odbiorców, a relacje z nimi są jeszcze bardziej otwarte i autentyczne.

Po stronie agencji dla marki pracuje Dział PR, dział Design oraz Dział Social Media.