Autor/ka:
Katarzyna Gaudyn
Karolina Janik
Data dodania:
25.10.2023
Działalność Związku Uczelni Fahrenheita wymaga dużej aktywności w komunikacji na rzecz środowiska akademickiego.
Media to doskonałem narzędzie do komunikowanie działań związku do szerokiej publiczności. Zespół Personal PR dba o obecność przedstawicieli i partnerów związku w debacie publicznej. O najważniejszych inicjatywach podejmowanych przez FarU odbiorcy słuchają w radio, czytają w prasie i oglądają w telewizji.
Komunikacja zintegrowana daje wielki potencjał działaniom PR. Łączymy prowadzenie relacji z mediami z działaniami w przestrzeniach uczelni czy w mediach elektronicznych i social media.
Działania PR powinny być dobrze zaplanowane, dlatego przedstawiliśmy klientowi pełen plan działania na kilkanaście miesięcy. Znamy wzajemnie cele i narzędzia, które będą przez nas wykorzystywane do osiągnięcia KPI. Zdajemy sobie sprawę, że niektóre tematy, które warto wykorzystać w działaniach PR przychodzą ad hoc – na to też mamy sposób i wplatamy preteksty komunikacyjne do planu PR.
Pracując dla klientów bacznie obserwujemy otoczenie i działania interesariuszy. Wyszukujemy konteksty komunikacyjne, do głowy wpadają nam pomysły na udział naszych klientów w publikacjach mediowych. Dzięki temu ważne tematy mamy pokryte wypowiedziami eksperckimi.
Współpraca uczelni z biznesem to ciekawy temat dla mediów. Wyszukujemy okazje do komunikacji i działamy na rzecz obu środowisk.
Nie ma marki, która z pewnością może stwierdzić, że jej kryzys nie dotknie. Nasi klienci otrzymują od nas pomoc i wsparcie w zapobieganiu sytuacjom kryzysowym. Kryzys może wywołać zachowanie osoby na wysokim stanowisku, czy też sytuacja od klienta niezależna. Dlatego stand by kryzysowy ma u nas prawie każdy klient, z którym pracujemy w temacie media relations.
Współpraca Personal PR z zespołem Związku Uczelni Fahrenheita jest oparta na partnerstwie i szybkiej wymianie informacji i wiedzy. Napięty harmonogram wymaga sprawnego podejmowania decyzji, a także skutecznej koordynacji prac w zespole agencji pomiędzy działem social media, public relations i designu.